mahzyarfoulad

مهزیار فولاد

mahzyarfoulad

مهزیار فولاد

عملکرد فولاد های گالوانیزه در دمای شدید

پوشش های گالوانیزه به خوبی تحت دمای شدید سرد و گرم عمل می کنند. مطالعات انجام شده بر روی تاثیر محیط هایی با دمای پایین در فولاد های گالوانیزه گرم (HDG) نشان دهنده تغییرات جزئی در رفتار پوشش گالوانیزه است. در حقیقت، پوشش های HDG  هیچ تفاوت قابل توجهی در میزان خوردگی در دماهای پایین -۴۰ F  نشان نمی دهند. برخی از تاسیسات قطبی از فولاد گالوانیزه برای محافظت در برابر خوردگی استفاده می کنند و برای سال ها بدون تغییر و مشکلی عملکرد بالایی دارند. همانطور که در دمای بسیار پایین، مواد با استفاده طولانی مدت شکننده می شوند، اما برای ورق گالوانیزه یا دیگر فولادهای گالوانیزه عملکردی مناسب قابل انتظار است.
در طولانی مدت ، حداکثر دمای توصیه شده برای فولاد گالوانیزه ۳۹۲ درجه فارنهایت (۲۰۰ درجه سانتی گراد ) است. قرار گرفتن در معرض دمای بالاتر از این می تواند باعث ایجاد لایه ای بیرونی روی پوسته از آلیاژ آلومینیومی زیرین شود.
با این حال، لایه آلیاژی روی مقاومت در برابر خوردگی دارد و با توجه به ضخامت آن فولاد را برای سال های سال در دماهای مختلف از (۳۹۰F (200 C تا  (۴۸۰F  (۲۵۰ C حفظ خواهد کرد. لایه های پوشش داده شده روی آهن برای حفاظت از فولاد در برابر خوردگی مقاومت خواهند داشت. دمای بالای ۴۸۰ درجه فارنهایت (۲۵۰ درجه سانتیگراد) لایه برداری را تسریع می کند و می تواند موجب شکستن و جداسازی ورق های پوششی از آهن شود. کاربرد ورق گالوانیزه و فولاد گالوانیزه در حرارت بالای ۲۵۰ درجه فارنهایت(۴۸۰ درجه سانتیگراد)  توصیه نمی شود.

ورق آلیاژی A283 گرید C

خرید ، فروش و قیمت روزانه انواع ورق A283 Gr C موجود در انبار تهران.

ورق های آلیاژی گرید C با استاندارد امریکایی A283 مورد استفاده در ساخت انواع بویلر ها و مخازن انبار نفت مورد استفاده در کلیه پالایشگاه ها و محل های دپو میعانات نفتی می باشد.این محصول از ضخامت ۵ الی ۱۵ میل تولید فولاد مبارکه اصفهان در بازار داخل موجود می باشد .

ضخامت های کمتر از ۵ میل و بیشتر از ۱۵ میل از نوع وارداتی و تولید کشور های روسیه، اوکراین ،هند، چین و کره موجود میباشد .

بازرگانی مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه  ورق A283  در آلیاژ های مختلف درایران.

ورق های روغنی نورد سرد شده

تولید یک ضخامت خاص از ورق کویل سرد برای برآورده کردن نیاز ‌های  کاربر  نهایی  شامل  پردازش  بسیار پیچیده  از  مرحله ذوب به بعد است . مواد شیمیایی فولادی ،  متغیرهای پردازش غلتک داغ ،  روش های تراشیدن و برس زنی ، عملیات نورد سرد،  شیوه‌های خنک سازی ، و در نهایت، عمل‌های temper  همگی در  دستیابی به تولید محصولات ورق‌های  نورد سرد با کیفیت بالا نقش  دارند.

 

شرکت مهزیار فولاد صنعت تامین کننده کلیه ورق های نورد سرد (ورق های روغنی) با آلیاژ های مختلف در ایران .

شماره تماس : ۴۴۴۴۹۱۰۱ -۰۲۱ 

ورق A516 Gr 70

ورق A516 Gr 70  یک آلیاژ آلی متوسط است که برای استفاده در مخازن فشار و دیگ بخار طراحی شده‌است. این فولاد حاوی منگنز، فسفر، گوگرد و سیلیسیم در بالاترین سطوح مجازASTM ، که برای تولیدقوی‌ترین ورق های فولادی کربن توسط ASTM مشخص‌شده است. ورق A516 Gr 70 یک فلز قدرت بالا است که به راحتی تولید می‌شود و می‌تواند به طور ایمن جوش داده شود.  ورق A516 Gr 70 نیز مقاومت به خوردگی خوبی دارد.

ورق هایی با ضخامت کمتر از  1.50 میل به طور معمول در شرایط نورد عرضه می شوند. صفحات ممکن است نرمال سازی شده و یااسترس زده شوند، یا هر دو. صفحات بیش از ۵۰ اینچ در ضخامت نرمال خواهند شد.

یک نام تجاری معمول برای ورق A516 Gr 70 ، ورق PVQ است. ورق A516 نیز در نمرات 55، 60 و 65 موجود است.

 

 کاربرد ها

ورق A516 Gr 70 برای ساخت مخازن کم فشار، دیگهای بخار و تجهیزات پردازش که در آن چقرمگی نهایی مهم است  استفاده می شود ، که برای استانداردهای بالا صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایده آل و مناسب است.  ورق A516 Gr 70 انتخاب عالی برای استفاده در شرایطی پایین تر از دمای محیط است، دارای چقرمگی عالی است و در هر دو مخزن فشار و دیگهای صنعتی استفاده می شود. ورق A516 Gr 70 در مقایسه با ورق A516 Gr 65  مقاومت کششی و مقاومت بیشتری را ارائه می دهد و می تواند در خدماتی با درجه حرارت حتی پایین تر عمل کند.

حداکثر ضخامت ورق ها فقط با ظرفیت ترکیب محدود می‌شود تا الزامات مکانیکی مشخص‌شده را برآورده کند

 

صفحات ما دارای  گواهی نامه مطابق با استاندارد EN10204 3.1 یا EN10204 3.2.  می باشد ورق های  ما به طور کامل قابل‌ردیابی هستند و در صورت نیاز به بازرسی  توسط مشتری ترتیب ملاقات و بازدید توسط کارشناسان ما انجام داده میشود .

شماره تماس : 44449101 -021 

انواع ورقهای هاردکس ۴۰۰ ، ۴۵۰ ، ۵۰۰ در ضخامتها و ابعاد مختلف hardox

فروشنده و خریدار ورقهای هاردکس ۴۰۰ ، ۴۵۰ ، ۵۰۰ در ضخامتها و ابعاد مختلف hardox خرید ، فروش ، قیمت

فروش ورق های هاردکس ۴۰۰ . ۴۵۰ . ۵۰۰

فروش ورق های دلیدور ۴۰۰ . ۴۵۰

فروش ورق های   N I C   ۴۰۰

فروش ورق های دوراستات ۴۰۰ ، ۴۵۰

ورق های ضد سایش از ضخامت ۵ میل تا ۵۰ میلیمتر

موجود در انبار تهران همینک در مهزیار فولاد

( جهت اطلاع از سایز ها و ابعاد موجود با ما تماس بگیرید )